• Ons team
    • Team in beeld
    • Wie doet wat?
  • Schooltijden
  • Vakanties en vrije dagen
    • Vakanties en vrije dagen
    • Verlof aanvragen
  • Sarkon
    • Privacy
    • Beleid
    • Bestuur en RvT
    • Klachtenregeling (pdf)
  • Om door te lezen
    • Schoolgids
    • Schooljaarplan
    • Schoolkoers (pdf)
    • Schooljaarverslag
  • Missie en visie
  • Identiteit
  • Schoolklimaat en veiligheid
  • Zorgstructuur
  • Leerlingenpanel
  • Oudercommissie
    • Oudercommissie
    • Vrijwillige bijdrage
  • Medezeggenschapsraad
  • Groep 1
  • Groep 2/3
  • Groep 4
  • Groep 5
  • Groep 6
  • Groep 7
  • Groep 8
  • Kennismaken op school
  • Contact

Het schoolteam van de Titus Brandsma

 

Het schoolteam bestaat uit de directeur, de leraren en het onderwijsondersteunend personeel. De directie en de leraren geven samen vorm aan het onderwijs op school. Zij hebben regelmatig overleg over onderwijsinhoudelijke en praktische onderwerpen in team- en bouwvergaderingen, in werkgroepen en tijdens studiedagen.

Directie

De directie van de Titus Brandsma wordt gevormd door een managementteam (MT). Dit MT bestaat uit Marijn van Maurik (directeur), Kasia Posthuma (intern begeleider), Kim van Treijen (onderbouwcoördinator) en Bas Metselaar (bovenbouwcoördinator).
Samen vormen zij het management van de Titus Brandsma en verzorgen zij de dagelijkse leiding en coördineren zij het beleid en de kwaliteit op de school.

Naast het onderwijskundig leiderschap is de directeur verantwoordelijk voor het financieel- en personeelsbeleid en stuurt praktische zaken aan, zoals onderhoud en beheer. De directeur is onderdeel van het directieteam van Sarkon en voert bovenschoolse taken uit.
        ⋄ Marijn van Maurik (ma, di, woe, do)

 

Kwaliteitscoördinator

De kwaliteitscoördinator is samen met de directeur verantwoordelijk voor de kwaliteit, de structuur en de coördinatie van de ondersteuning aan leerlingen. De kwaliteitscoördinator coacht en ondersteunt medewerkers bij het versterken van het handelingsgericht werken en de ouderbetrokkenheid. In de uitvoering begeleidt en coacht de kwaliteitscoördinator de medewerkers door o.a. praktijkbezoeken, documentenonderzoek en gesprekken met medewerkers. De kwaliteitscoördinator is samen met het MT verantwoordelijk voor de kwaliteit van de deskundigheidsbevordering van het schoolteam.

        ⋄ Kasia Posthuma (ma, di, woe)

 

Coördinatoren

De boven- en onderbouwcoördinatoren vormen samen met de schoolleiding en de interne begeleiding het MT. De coördinatoren dragen verantwoordelijkheid voor de onderwijskundige doorgaande lijn, het onderwijsaanbod en de praktische zaken in de onder-, midden- en bovenbouw. Zij zijn het aanspreekpunt bij afwezigheid van de directie.

Er zijn ook vakspecifieke coördinatoren in de school. Deze coördinatoren zijn leerkrachten met een specifieke expertise. De coördinatoren dragen verantwoordelijkheid voor de onderwijskundige doorgaande lijn in de onder-, midden-bovenbouw op hun vakgebied.
        ⋄ Kim van Treijen, onderbouwcoördinator 
        ⋄ Bas Metselaar, bovenbouwcoördinator & rekencoördinator
        ⋄ Marein Zwaan, rekencoördinator 
        ⋄ Mylene Deijkers, ICTcoördinator & burgerschapscoördinator
        ⋄ Hester Kooij, taalcoördinator & leescoördinator
        ⋄ Larissa Zwemmer, vertrouwenspersoon & gedragsspecialist
        ⋄ Elke op den Kelder, IPC coördinator
        ⋄ Remi Gunther, cultuurcoördinator

Leerkrachten

De leraren op school zijn onderdeel van het schoolteam. Gezamenlijk zorgen de leraren voor goed onderwijs op de hele school voor alle leerlingen. Als groepsleraren begeleiden zij de kinderen in de groep, zij volgen de ontwikkeling van kinderen en stemmen dit af met de ouders.
        ⋄ Kim van Treijen - groep 1
        ⋄ Joyce Koopman - groep 1
        ⋄ Suzanne Wouts - groep 2/3
        ⋄ Larissa Zwemmer - groep 2/3
        ⋄ Marein Zwaan - groep 4
        ⋄ Elke op den Kelder - groep 5
        ⋄ Remi Gunther - groep 5
        ⋄ Hester Kooy - groep 6
        ⋄ Sanne Mulderij - groep 6
        ⋄ Mylene Deijkers - groep 7
        ⋄ Bas Metselaar - groep 8
     

Onderwijsassistenten

De onderwijsassistent ondersteunt de groepsleraren en de intern begeleiders bij het uitvoeren van de ondersteuning aan leerlingen. Zij zijn als extra kracht aanwezig in de groep of zij werken met kleine groepjes leerlingen. Zij verlenen voornamelijk ondersteuning aan leerlingen met een arrangement vanuit het samenwerkingsverband.
        ⋄ Jolanda Zwijnenburg
        ⋄ Sheila Fredrik - arrangementen en zorgondersteuning

 

Onderwijsondersteunend personeel

Naast de leraren en de directeur werken op school mensen die ondersteuning bieden bij het onderhoud van het gebouw of die de directie en de leraren assisteren bij diverse taken.
        ⋄ Carlo Hoogenboom - conciërge
        ⋄ Joke Groes - administratie
        ⋄ Astrid Tesselaar - ondersteuning leerkrachten
        ⋄ Ciska Ootes - ondersteuning leerkrachten
        ⋄ Jessica Heling - gymdocente

RKBS Titus Brandsma


Pienterpad 2
1775 AX Middenmeer
T 0227-501135

Per e-mail


Locatie


 

Social media


Facebook

 

Zoeken


Snel naar


Home

 

Titus Brandsma

Onderwijs

  • Schoolgids
  • Identiteit
  • Missie en visie
  • Leerlingenraad
  • Schooljaarverslag
  • Schoolklimaat en veiligheid
  • Zorgstructuur
  • Scholen op de kaart
  • Klachtenregeleling

Team

Schooltijden

Vakanties en vrije dagen

  • Vakanties en vrije dagen
  • Extra verlof aanvragen

Sarkon

  • Privacy
  • Beleid
  • Raad van toezicht

Contact

 

  


Ouderinbreng

Oudercommissie

Medezeggenschapsraad

 

Groepen

  • Groep 1/2a
  • Groep 1/2b
  • Groep 3
  • Groep 4
  • Groep 5
  • Groep 6
  • Groep 7
  • Groep 8

 

Kennismaken

Kennismaken op school

 

Kwieb inloggen

Nieuws

Agenda

Foto's

 

Copyright 2025 - RKBS Titus Brandsma
Inloggen | SdH Vormgeving - /Team4School - Webdesign