Schoolfotograaf

Beste ouders en verzorgers,

U heeft in de nieuwsbrief kunnen lezen dat de schoolfotograaf, Angela Doodeman van het Fotoavontuur dinsdag 22 september en woensdag 23 september langs komt om de schoolfoto’s van dit jaar te maken.

Op dinsdag 22 september worden onder schooltijd de groepen 1 t/m 4 en de broertjes en zusjes die op school zitten op de foto gezet.

Op woensdag 23 september worden onder schooltijd de groepen 5 t/m 8 op de foto gezet.

* Opgave voor broertjes en zusjes die op schoolzitten kan middels een topic aan de oudercommissie. (vanaf morgen mogelijk)

* Op dinsdagmiddag na schooltijd is er gelegenheid om met broertjes en zusjes op de foto te komen die niet op school zitten. U kunt zich hiervoor opgeven tot vrijdag 11 september door een mail te sturen naar info@hetfotoavontuur.nl De schoolfotograaf plant u dan in. U mag uw voorkeur qua tijd doorgeven.

Heeft u verder nog vragen dan kunt u zich wenden tot de oudercommissie.

Met vriendelijke groet,
Irene Loonstra