Start schooljaar

Beste ouders en verzorgers,

In de bijlage het protocol met maatregelen en afspraken vanaf morgen. Tevens is de schoolgids toegevoegd.

De meeste maatregelen zijn ongewijzigd.

Belangrijk:

- De schooldeuren gaan om 8.10 uur open. De lessen starten om 8.15 uur.  (Bij slecht weer zullen wij net als in de normale situatie de deur om 8.05 uur openen).

- Verzoek aan de ouders van de groepen 1-2 om direct wanneer uw kind er is het schoolplein te verlaten. Oudere broertjes en zusjes die er dan nog niet zijn graag buiten het hek opwachten.

- Kleuters voor wie het de eerste schooldag is morgen, worden vandaag door de leerkracht persoonlijk gebeld om het brengen af te stemmen.

- Het is nog steeds warm weer. Wilt u uw kind een flesje of bidon meegeven om te vullen met water voor op de tafel?

Wij zijn er klaar voor en hebben er zin in!

We hopen er samen een goed jaar van te maken.

Met vriendelijke groet,

Irene Loonstra